Brugerstyring

Der er forskellige typer af brugerstyring til dit kundecenter

– Ejer adgang er den du selv har og den kan styre alle løsningerne under dit kundenummer.
– Administrator/udvikler adgang vil kunne se data (så som FTP eller database) til at kunne redigere en hjemmeside på måtte have liggende.
(se her hvordan du giver en Admin/udvikler adgang)


Via denne vejledning vil du kunne  kunne se hvordan du laver en Ejer adgang.

1 – Log ind i dit kundecenter https://kundecenter.dandomain.dk (med dit kundenummer DDxxxxxxxx + kode)

2 – Når du først er logget ind vil du få en liste over dine produkter. Oppe i højre hjørne vil du kunne trykke på dit navn/firma navn
Dernæst klikker du på “Min Konto”

3 – Nu under “Min konto” gå til punktet Brugere ude til venstre i oversigts menuen.

4 –  Nu vil du på du bruger liste kunne se din hovedkonti (DDxxxxxxxx)
For at lave en ny bruger vil du kunne trykke på knappen “Ny bruger”

5 – For at oprette de ny bruger skal angives følgende
– Navn (navet / titel / funktion på den nye bruger)
– E-mail, den e-mail der skal være tilknyttet til den nye bruger.

6 – Nu vil den angive mailadresse få en mail om nedenstående, som de så kan fuldende oprettelsen med

Så vil den nye bruger kunne bruges deres mailadresse (den angivne) og den kode de har oprettet, og så kan der logges ind med deres konti på kundecenteret. https://kundecenter.dandomain.dk