Office 365 mailopsætning – iPhone eller iPad

Exchange opsætning

  1. Tryk på indstillinger på din iPhone eller iPad
  2. Tryk på Mail

  3. Tryk på Konti
  4. Under konti, tryk på Tilføj konto

  5. Tryk på Microsoft Exchange
  6. Indtast din e-mail adresse og Beskrivelse
    • Indtast en beskrivelse, så du kan skelne mellem dine e-mail konti
    • Tryk på Næste
    • Der efter kommer dette billede frem, her trykker du på “Log ind”

  7. Nu vil der komme et vindue frem, hvor din enhed vil spørge om hvad slags konti der er tale om, her skal der vælges Arbejds- eller skolekonto. Da licenser ved os er af den slags.
  8. Nu åber din enhed en Microsoft webside, på den side skal du angive din kode du bruger til din Office365 mailkonti
  9. Nå du har angivet dine kode og den er godkendt vil din enhed bede om at du angiver hvilke tjenester, du vil synkronisere
    • Tryk på Arkiver når du er færdig.

  10. Din konto er nu opsat på din iPhone eller iPad og klar til brug.

Fejler opsætningen?

Hvis opsætningen ikke fuldføres, bør du forsøge følgende:

  • Tjek at du har forbindelse til internettet
    • Skift evt. fra WiFi til 3G – eller fra 3G til WiFi
  • Prøv at genstarte telefonen og forsøg at opsætte e-mailen igen
  • Hvis den ikke godkender opsætningen og spørger efter Server og Domæne kan du indtaste følgende :
    • Server : outlook.office365.com
    • Domæne : skal bare efterlades blank

Har du fortsat problemer, så kontakt DanDomain support for at bekræfte, at e-mail kontoen er aktiv og korrekt opsat.