Teamejer i Microsoft Teams / Aktiver Backup af delt postkasse
Tilføj en Gruppe ejer i Microsoft Teams
Aktiver Backup af delt postkasse
Tilføj en Gruppe ejer i Microsoft Teams
1 – Log ind på https://portal.office.com med din administrator bruger
(Loginoplysningerne kan findes i kundecenteret, som beskrevet i Kom i gang med Office 365)
men din Administrator bruger vil typisk hedde noget med admin@XXXXXX.onmicrosoft.com
2 – Når du er logget ind med din Administrator bruger
– Tryk på punktet “Admin”
3 – Nu inde under selve løsningen, vil du så skulle under
– Teams og Grupper
– Aktive teams og Grupper
– Tryk på De forskellige grupper
“All Company” – og evt andre Grupper du måtte have skal gennemgås
4 – Nu inde under All Company eller anden aktiv gruppe
– Tryk på Medlemskab
– Tryk på Tilføj ejere
Tilføj nu den bruger som har en aktiv backup og der skal være være minimum en aktiv ejer/bruger under hver gruppe
Aktiver Backup af delt postkasse
For at der kan tages backup jeres delte postkasse(r) skal det aktiveres Backup på den enkelte Delte postkasse.
1 – Log ind på Dandomain kundecenteret her: https://kundecenter.dandomain.dk/
med dit kundenummer (DDxxxxxxxx eller jeres kontakt email)
2 – Tilgå Microsoft 365 produktet
3 – Tryk på “Microsoft 365 kontrolpanel”
4 – Tryk på “Backupopsætning”
5 – Her skal du sætte flueben ud for de delte postkasser som i ønsker der skal tages backup af
6 – Tryk på “Opdatér backup indstillinger”