Installer Office pakken

Forudsætning for at installere Office på computeren: brugeren skal have en licens tilknyttet som tillader lokal installation af Office.
(fx en af følgende licens pakker : Apps for Business, Business Standard eller større licens.)
Se mere om hvilke pakker der indeholder lokal installation her: Office 365 oversigt på dandomain.dk

Installer Office

  1. Log ind i Office 365 administrationen – Https://portal.office.com
    – Her logger du ind med den konti du har der har licens adgang til Officepakken (fx en Business Standard licens)

 

 

2. Klik på knappen “Installer og meget mere

 

3. Herefter klik på “installer Micosoft 365 – apps” , Hent så installationen til din computer,
Når den er færdig med at hente installations filern, så åbner du denne fil og så vil installationsprogrammet starte på din computer og installerer Office pakken der er tilknyttet den Office bruger du har.

Når programmet er hentet og installeret, start evt så Word eller Excel og aktiver selve Officepakken via den mail/konti du hentede pakken med for et øjeblik siden, og så kan du derefter tilføjet mail til fx Outlook og gå i gang med at bruge pakken.