Delt postkasse i Outlook på Mac

Dette fungere kun med Legacy version af Outlook (tidligere version end Outlook 365)
Her finder du en kort vejleding til at oprette forbindelse til delte postkasser på Outlook Legacy til Mac.

  1. Åben Outlook
  2. I menuen, tryk på Funktioner og Konti
    deltpostmac01
  3. Tryk på kontoen, der skal have en delt postkasse tilknyttet.
    • Tryk på Avanceret nede i højre hjørne.

    deltpostmac02

  4. Tryk på “Stedfortrædere” som er det midterste faneblad.
    deltpostmac03
  5. Tryk på + under “personer, jeg er stedfortræder for” for at søge efter en af de delte postkasser der er oprettet igennem din Office 365 administration.
    • Tryk på kontoen og tryk OK.
      deltpostmac04
  6. Den delte postkasse er nu tilknyttet og kan ses i Outlook
    Bemærk: Der kan gå lidt tid inden den “forbinder” til postkassen og man kan se den i oversigten da den skal synkronisere med serveren.