Hosted Exchange Opret mailadresse

Ønsker du en ny mailadresse til din Hosted Exchange løsning, kan alle oprettes fra dit Kundecenter, og du kan se her hvordan det gøres.

1 – Du kan logge ind på din DanDomain konto her: DanDomain Kundecenter

2 – I oversigten i dit kundecenter (Mine Produkter) vælger du den løsning, hvor din e-mailkonto befinder sig (Hosted Exchange)

3 – Nu er du inde på dit produkt, og i menuen til venstre, kilk på Exchange Kontrolpanel

4 – Når du er i Exchange Kontrolpanelet kan trykke på knappen “Opret Bruger”

5 – Først skal du vælge hvad slags konti det skal være med de funktioner du ønsker og derefter kan du oprette brugeren med oplysninger.

Når brugeren er oprettet kan der godt gå lidt før den virker, den skal lige oprettes på serveren.
Du kan tjekke mod Webmail’en (http://webexchange.nu) når du kan komme ind der så skulle du også kunne sætte den op på dine klienter.

Du kan finde guides her til opsætningen til forskellige typer enheder