Sådan anmoder du DanDomain om at få udført tilrettelser på dit eksisterende abonnement.

ønsker du evt. at få lavet tilrettelser på dit webhotel/mailhotel andet, kan dette kun ske ved at du logger ind i kundecenteret og anvender kontaktformularen derfra, eller fremsender en underskrevet formular hvori du klart beskriver hvad der skal tilrettes. Link til formular: Klik her

Eksempler på tilrettelse:
Nyt password
tilrettelse af MX record.

Sender du blot en e-mail til support@dandomain.dk eller stiler den direkte til en medarbejder vil denne anmodning blive besvaret med at ovenstående fremgangsmåde skal anvendes.

Hvorfor kan jeg ikke bare skrive direkte til support/en medarbejder?
DanDomain sætter kundens sikkerhed højt og kan derfor ikke udfra en tilfældig e-mail tilrette på et abonnement uden dette gøres enten via kundecenteret, eller via underskrevet formular. I princippet kunne alle indsende en e-mail og be om rettelser på et abonnement.

Må jeg fremsendes formularen via mail?
Ja – den må gerne sendes som f.eks. scannet PDF. Husk det er vigtigt at din underskrift er påført formularen. Uden underskrift afvises den fremsendte formular.