Tips og Tricks til Hosted Desktop

  • Hvordan tilslutter jeg mine lokale Diskdrev ?
    – Under “Lokal Ressourcer vælges Diskdrev.
  • Hvordan tilslutter jeg mine printere ?
    – Under “Lokale Ressourcer” vælges Printere
  • Hvordan tilslutter jeg Serielle Porte ?
    – Under “Lokale Ressourcer” vælges Seriel Porte
  • Mit Remote Desktop kører langsomt hvorfor ?
    – Dette kan skyldes at din internetforbindelse ikke er hurtig nok, eller at den er for belastet. Afslut programmer der bruger denne, eller prøv under skærm, at anvende en mindre størrelse, eller færre farver.
  • Jeg har problemer med @ og andre tegn der anvendes ved tryk på alt gr (Windows)?
    – Dette er et problem der er med Logitech Setpoint drivere. For at løse dette, prøv først at opdatere Deres driver fra www.logitech.dk eller hent og installer nyeste I-Touch  da denne er testet ok i systemet. Bemærk dette kun gælder kunder med Logitech tastaturer. Problemet kan være det samme for andre fabrikater.
  • Jeg kan slet ikke tilslutte til mit Hosted Desktop ?
    – Dette kan være et problem med din Internet adgang, sikkert fordi denne er nede, eller at en administrator har lukket for trafik til port 3389. Kontakt Deres system afdeling for nærmere info herom.
  • Mine programmer virker ikke i Hosted Desktop ?
    – Hvis deres programmer ikke kan starte eller “låser” prøv da først at Logge af under menuen start. Og tilslut igen. Hvis dette ikke hjælper, kontakt da DanDomain.