Office 365 Exchange mailopsætning – iPhone eller iPad

iPhone/iPad opsætning til Office 365 exchange mail:

1: Tryk på indstillinger på din iPhone eller iPad.

image1

2: Gå herefter til –> “E-mail, kontakter og kalender”

3: Under konti, skal du trykke på “tilføj konto”

image2

4: Vælg “Exchange”

image3

5: Indtast din E-mail Adresse og adgangskode samt en beskrivelse og tryk herefter på næste.

image4

Den vil nu for søge at få fat på på serveren og vil stå at kontrollere.

6: Har du indtastet dine oplysninger korrekt vil der optræde et par “Flueben/Checkbokse” hvor du bedes tage stilling til hvilke tjenester du vil benytte dig af såsom, Kontakter, Kalender, Påmindelser og noter.

7: Når du har valgt dine tjenester skal du trykke på arkiver.

TIP: Bliver du ikke præsenteret for nedenstående billede, men istedet en side hvor du har mulighed for at definere yderligere indstillinger, så kunne det tyde på at din telefon ikke har held med at kontakte Office365 systemet. Dette kan der være flere årsager til, som for eksempel: Lokal Netværks blokering, Netværks fejl, dårlig/ingen forbindelse, eller lignede netværk/sikkerheds foranstaltninger. Det anbefales dog, at før du tager kontakt til din lokale netværks administrator/Internet udbyder, forsøger følgende: Genstart af telefonen og nyt forsøg på opsætning. Skift fra WiFi til 3G og forsøg igen. Skift fra 3G til WiFi og forsøg igen. Forsøg eventuelt at gøre ovenstående i forskellige rækkefølger. Har du fortsat problemer, bedes du tage kontakt til din netværks administrator og/eller Internet udbyder. Forbeholdt at du forinden har haft kontakt til DanDomain Support for at få bekræftet at din konto er aktiv og korrekt opsat.

image5

Din konto er nu opsat på din iPhone eller iPad og vil være klar til brug.